вівторок, 15 березня 2016 р.

Веб-квест "Незнані шляхи Інтернету" - ЗАВДАННЯ 2

   
Сама реальність у наші часи розширює свої межі, перестаючи бути лише сукупністю об'єктів реального світу, що існують незалежно від людини і є предметомїї рефлексії, тобто об'єктивною реальністю, і доповнюється проявами реальності віртуальної, що є породженням комп'ютерних мереж. 

Існування подібних тенденцій викликає великий перелік питань щодо правомірності розгляду продуктів віртуального світу як прояву реальності, особливостей світосприйняття особистості, що занурена у віртуальний світ, специфіки структури цієї особистості. 


Завдання 2:
  1. Знайдіть назву пристрою, який наближає нас до віртуального комп'ютера та вже випущений у виробництво. (2 бала)
  2. Посилання на ресурс, який розповідає про цей пристрій. (1 бал)
  3. Посилання на відео, на якому можна побачити пристрій у дії. (2 бала)
  4. Як називається компанія, яка створила такий пристрій? (1 бал)
  5. Яка попередня ціна такого пристрою? (1 бал)
  6. Яку користь може принести такий пристрій? (по 1 балу за кожну відповідь)
  7. Яку шкоду несе використання подібного пристрою? (по 1 балу за кожну відповідь)

Відповіді залишайте в цій формі.



Всього за це завдання ви зможете отримати 12 балів. 

Немає коментарів:

Дописати коментар