Сама реальність у наші часи розширює свої межі, перестаючи бути лише сукупністю об'єктів реального світу, що існують незалежно від людини і є предметомїї рефлексії, тобто об'єктивною реальністю, і доповнюється проявами реальності віртуальної, що є породженням комп'ютерних мереж.
Існування подібних тенденцій викликає великий перелік питань щодо правомірності розгляду продуктів віртуального світу як прояву реальності, особливостей світосприйняття особистості, що занурена у віртуальний світ, специфіки структури цієї особистості.
Завдання 2:
- Знайдіть назву пристрою, який наближає нас до віртуального комп'ютера та вже випущений у виробництво. (2 бала)
- Посилання на ресурс, який розповідає про цей пристрій. (1 бал)
- Посилання на відео, на якому можна побачити пристрій у дії. (2 бала)
- Як називається компанія, яка створила такий пристрій? (1 бал)
- Яка попередня ціна такого пристрою? (1 бал)
- Яку користь може принести такий пристрій? (по 1 балу за кожну відповідь)
- Яку шкоду несе використання подібного пристрою? (по 1 балу за кожну відповідь)
Відповіді залишайте в цій формі.
Всього за це завдання ви зможете отримати 12 балів.
Немає коментарів:
Дописати коментар