ЧИТАЄМО!!!!
Витяг з "Програми курсу Інформатика"
Витяг з "Програми курсу Інформатика"
Одним із рекомендованих видів навчальної діяльності, використовуваних для досягнення цілей навчання та перевірки рівня навчальних досягнень учнів є розв’язування компетентнісних задач. Добираючи та створюючи компетентнісні задачі, вчитель має враховувати, що в 5–7 класах опрацювання даних учнями повинно здійснюватися за допомогою однієї технології або в одному програмному середовищі, у 8-9 класах – кількох технологій або в кількох середовищах. Також у компетентнісних задачах для будь-яких класів слід обов’язково передбачати розвивальний компонент.
Навчальні індивідуальні та групові проекти
орієнтовані на самостійне виконання учнями –
індивідуальне, в парах чи групове. Педагогічно доцільний добір проектних
завдань і обґрунтоване формування навчальних груп сприяє диференціації навчання
відповідно до запитів, нахилів і здібностей учнів. Під час виконання проектів
учні самостійно ознайомлюються з додатковою навчальною та науковою літературою,
відомостями з різних джерел, зокрема з Інтернету, навчаються аналізувати й
критично оцінювати їх. Важливим етапом навчально-проектної діяльності, який має
бути обов’язковим, є презентація отриманих
результатів.
У процесі виконання навчальних проектів досягаються такі цілі:
- навчальна — розширення та поглиблення теоретичної бази знань учнів, надання результатам
навчання практичної значущості, застосування їх до вирішення повсякденних
життєвих завдань, набуття й закріплення вмінь і навичок, у тому числі виконання
діяльності, наближеної до наукового пошуку;
- розвивальна — розвиток загально навчальних умінь — культури мовлення, чіткості і
точності висловлення, здатності до виконання мисленнєвих процесів, критичності
мислення, здатності до рефлексії, здатності генерувати нові ідеї, знаходити
метод розв'язування задачі або проблеми тощо;
- виховна —
формування здатності до інтерперсональної комунікації, асертивної поведінки,
ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави, ціннісного ставлення
до себе, людей, природи, праці, історичних і духовних надбань рідного краю.
Оцінювання виконання навчальних індивідуальних і групових проектів є
обов’язковим для всіх учнів класу.
Оцінювання рівня навчальних досягнень учнів, незалежно
від організаційної форми навчальної діяльності, має бути обов’язково
індивідуальним. При формуванні оцінювального судження мають ураховуватися
знаннєві та компетентнісні складники.
Немає коментарів:
Дописати коментар