неділя, 18 грудня 2016 р.

Розвиток розумових здібностей на уроках інформатики

Гра для дитини — саме життя з усіма його радощами, хвилюваннями, тривогами, перемогами і прикрощами. Гра — природний для дитини вид діяльності. Розвивальна гра потребує активного мислення й практичних умінь; вона багата на емоції та щирі почуття.
 Захопившись грою, діти не помічають, що пізнають нове, а засвоєння нових знань у грі відбувається значно успішніше, ніж у будь-якій іншій діяльності. Дитина, захоплена привабливим і природним для неї ігровим змістом завдання, непомітно для себе здобуває знання. Перевагою навчального завдання, поданого в ігровій формі, є те, що в ситуації гри чи ігрового моменту учень розуміє необхідність опанування нових знань.


Дітей завжди приваблюють завдання з цікавим і яскравим розв’язком: тільки що на столі лежали різнокольорові геометричні фігури, а тепер з них утворилося кошеня, машинка, будиночок, диво-птах. 

Танграм («сім дощечок майстерності») — це головоломка, яка складається з семи гральних кісток — пласких геометричних фігур, які називають танами, що складаються у різні форми. Завдання головоломки — створити задану форму (на підставі лише обрису силуету) з використанням всіх семи танів, які заборонено накладати один на один. Це одна з найбільш популярних головоломок такого типу у світі.

За допомогою танів діти досліджують форми, використовуючи зір, дотик та моторику, розвивають увагу, пам’ять, уяву, образне та логічне мислення.


Танграм сприяє розвитку в дітей наочно-образного мислення, уяви, уваги, розуміння величини і форми, сприйняття, комбінаторних здібностей.  










Немає коментарів:

Дописати коментар